Saturday, January 22, 2011

budak chumel yang bising

Hye semua...
Lately nie nak update blog malas sungguh. Banyak nak diperkatakan tapi malas nak dikarangkan. huh..Semalam cuti Thaipusam takde pegi mane pun. Dok umah jer cik abg sayang keja. Dok umah main2 gan Alisha je. Alisha skarang dah 4 bulan lebeh, bulan depan dah masuk 5 bulan.


Alisha tak reti2 lagi nak menyiarap sendiri.Malas tul dia nak meniarap. Kalo tolak montot dia yang kecik tue leh plak dia meniarap. Dia asyik nak bercakap je buat keja punye laa malas. Aduyaiii anak ibu sorang nie. Masa Arwah dulu dah 4 bulan dah leh meniarap sendiri, nie tak malas nak meniarap. Semalam pulak dia tak nak tido dok main sorang Tengok2 tilam dah kemana dia kemana dah jauh 'berjalan' sorang2. Walhal bukannye meniarap pun dia dok tolak gan kaki gan montot dia tue.. hahahahaha...Hari tue masa dia tengah cakap2 ader rakam. Haaa layan jerlaaa ye. Punye laa bising, bingit telinga dibuatnye. 



p/s : video x bape jelas daa...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...