Tuesday, November 2, 2010

Dua Tahun Perkahwinan

Salam,
Sekarang nie mencurah2 idea nak update blog tapi tak tao nak mule yang mane dulu. Tue la bile dah terlampau banyak nk citer kan. Malam nie citer pasal perkahwinan ku yang sudah mencecah usia dua tahun. Rasa macam baru je kawen. prasan lebeh. Tanggal 25hb Oktober genap dua tahun usia perkahwinan kami. Alhamdulilah. Dan hampir juga 7 tahun kami bersama berkawan, berkasih2an, bermusuh2an dan akhirnya ke gerbang perkahwinan. Banyak halangan dan rintangan yang kami tempuh bersama selama ini. Sehingga sekarang kami dah menimang dua cahaya mata. Tapi Allah lebeh sayangkan cahaya mata kami yang pertama. Diberi penganti yang baru. Nanti la aku citer kan pasal cahaya mata kami tue.

Contineu pasal cite tadi, celebrate annivesary kat mane?? ingat kan nak wat candle light dinner tapi bajet tak mencukupi. Juz pegi makan2 secret recepi kat pyramid je. But still best cuz dah lama tak makan berdua2an. Maklum la baru lepas abis pantang. 

Mengenai suami ku. Seorang yang baik hati, penyayang dan memahami walaupun kadang2 menyakitkan hati. hehehe Dia juga tak pernah sesekali mengongkong dalam apa jua yang aku lakukan dari kami berkenalan sehingga ke hari ini. Dan juga percaya antara satu sama lain itulah prinsip perkahwinan kami. Dia adalah seorang lelaki yang sempurna untuk diriku.

Terasa amat bahagia dengan kehidupan sekarang bersama suami dan anak tersayang. Bersyukur ke atas-Nya kerana pertemukan ku jodoh yang baik dan sempurna untukku. Diharap perkahwinan ini kekal hingga akhir hayat. Amin.

Mari kite mengimbau kenangan dua tahun lalu. hehehehe

selepas nikah 25102008

Malam Berinai

Di hari Persandingan


Cik Nemo Menjadi Pengapitku



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...